tisdag 24 februari 2009

Alla benen i behåll!

Efter en härlig skidvecka i Sälen är jag nu tillbaka igen. Jag träffade på en och annan elev och förälder i backarna!

Den här veckan har vi fortfarande utställning om Nya Stora Hammar i biblioteket. Titta gärna förbi!

Jag ska på bokslutsträff och det är alltid lika kul både att se vad de andra skolorna gjort och få berätta lite om hur vi använt pengarna för att skapa allt bättre för- och grundskola för våra barn. Det känns verkligen roligt att dessa träffar handlar om verksamheten och inte bara koncentreras på kronor och ören.

Veckan innehåller lite olika möten. Imorgon ska jag utvärdera läsåret med vår vikarierande bibliotekarie Karin som nu ska gå hem och vara förälder på heltid till en ny liten bebis. Vår Frida kommer tillbaka från sin studieledighet redan på måndag. Det blev väldigt bra att vi slapp en glapp!

Några timmars kontorstid ska det också bli. Vi har några fler barn på gång in och det är alltid lika roligt att hälsa nya elever välkomna! Lite välkomstmappar ska fixas. Några gamla mail ligger sen förra veckans semester. Hoppas jag hinner ut och träffa lite elever också för att höra hur de haft det v. 8.

Ha en bra tisdagkväll!

Inga kommentarer: